BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

usia cerita cinta kami...=)

Daisypath Anniversary tickers

ThE DaY....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Friday, January 28, 2011

Mencari dan Dicari.....


Anggapla hari ni bayar hutang pada Mr blog sebab lama x jenguk,so banyak post la nak dibuat arini...sambil2 tunggu kain yang siap dibasuh kat mesin tu kan...(sampai ke petang la basuh kain...seminggu punya baju kotor...campur baju en kuzi lagi...mentang2 i ada mesin bajuh...so jd ms dobi dia la..da la baju besar2...berat mcm orangnya..hu2...exercise)..tajuk entri ni xde kaitan langsungpun dgn cerita kot..saja wat tajuk merapu..haha..
last week..my gud frens since secondary school bermalam di rumah saya..itupun setelah penat mencari hari yang x busy...n setelah beria memaksa kawan saya tu....dapatlah kami tidur bersama...erkkkkk...salah..dapatla dia tidur di rumah saya..saya kan gatal duduk sengsorang...so selalu kebosanan...terguling2..dan en kuzi selalu menjadi mangsa..untuk diajak mengelilingi bumi malaysia ini..ceh..mcm jauh sangat berjalan... bila diri dilanda kebosanan..haha...mari tengok sikit wajah kawan kesayangan saya...cik nur fazilah zainal ni yer...

ni la dia...kawan saya..tempat saya mengadu segalanya....officer bank ni tau...dengan x rasminya sometime menjadi banker saya..haha

pastu before dia balik on sunday tu..dia bagi present tau...dia.kt souvenir g cameron highland aritu..terharu...dia selalu belikan saya souenir kalo g jalan2...hehe....dia kata x bagi bukak selagi dia x balik lagi...sekali bukak penuh sampah..kurang ajar ko mek la..tapi bawah timbunan sampah tu..ada la souvenir tu...taraaa...
thank a lot yer mek.....ingat jugak ko kat aku kan..


0 comments: