BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

usia cerita cinta kami...=)

Daisypath Anniversary tickers

ThE DaY....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Saturday, February 19, 2011

MUNGKINKAH BERAKHIR....

hu.hu...sambung menulis lagi....sangat pemalas rupanya saya ni menjenguk blog kan...
rini boleh lah update blog sebab x g dating..tsunami...hahaa...
dekat fb gaduh da macam apa tah...sampai semua orang tahu...malu je...
tapi tah..da terlanjur terpublish...
semuanya starting dengan en kuzi tiba2 bagi tau...diari biru yang saya cari 4 about 6 month ada pada dia..
geram la kot kan.....diari....hak privasi kowt..
rupa-rupanya masa pindah beberapa bulan yang lepas..
kan dia tolong kemas,dia cilok my diary n semua surat2 lama saya with my ex bf....
sakitla hati...bergaduh bagai..dia mintak buang diari...dan me...bertegas nak simpan diari...
sebenarnya da buangpun...saya tahu siapa saya sayang..
tapi geramje yang lebih kenapa dia simpan sampai berbulan-bulan..
entahlah...kalo ada jodoh kami..ada lah...hu2...sedih...
preparation sedang dibuat....tarikh pun makin hampir kononnya...tapi sekali ombak tsunami menghempas lak...=(


2 comments:

alawiah raji said...

kadang2 ALLAH sengaja datangkan ujian pada pasangan utk mguji stakat mana kasih sayang kita....dan ALLAH jugak uji utk kita makin tabah utk hidup bsama dia....dgn bgduh kita akan lebih kenal pasangan kita...dgn bgaduh jugak kita akan lebih rapat dgn dia...pcayalah....tsunami pun tau bhenti kan.....:-)

quqeq_aqi_iza said...

hu2..thanx a lot yer mkcik...=)